Toimitusehdot
Yleistä
Tuotteiden tilaaminen ei edellyltä rekisteröitymistä, mutta sen voi halutessaan tehdä.
Tuotteita voi tilata verkkokaupastamme näillä sivuilla esitetyillä ehdoilla. Käyttämällä tätä verkkopalvelua, hyväksyt palvelumme ehdot.
Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Valittavana on verkkopankkimaksut, Visa ja Mastercard luottokortit, sekä käteinen.
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille ja yhteisöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Jos verkkokaupan hinta- tai muissa tiedoissa ilmenee selviä kirjoitus- lasku- ja sisältövirheitä, emme ole velvollisia toimittamaan tilausta virheellisiin tietoihin perustuen. Asiakkaalla on näissä tilanteissa mahdollisuus peruuttaa tilaus tai uusia tilaus korjatuilla tiedoilla.
Sivustollamme käytetään evästeitä (”cookies”) tilauksen helpottamiseksi.
Toimitustavat
POSTI: Postipakettina tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen/pakettiautomaattiin.
Postitus, pakkaus- ja käsittelykulut alkaen 5,90 €.
NOUTO: Nouda toimipisteestämme, Patterikuja 1 H 41, 00940 Helsinki.
Tee tilaus verkkokauppamme kautta ja valitse maksutavaksi NOUTO. Tuotteet ovat noudettavissa sopimuksen mukaan, ota yhteys puhelimitse 050-500 4331.
Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24%. Maksu suoritetaan euroissa. Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamisen tilauksen yhteydessä. Sopimus syntyy tilausvahvistuksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Kulloinkin voimassaolevat toimituskulut näytetään/lisätään tilausta tehdessä, valitun toimitus- ja maksutavan mukaan.
Toimitusaika ja saatavuus
Normaali toimitusaika 1-3 päivää silloin, kun tuotetta on varastossa. Tilapäisesti loppuneiden tuotteiden tai muiden tilaustuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 2-4 viikkoa.
Jos toimitus viivästyy odottamattomista syistä, otamme yhteyttä asiakkaaseen mahdollisimman pian ja sovimme toimituksesta. Asiakas voi halutessaan odottaa, että kaikki tuotteet saadaan toimitettua yhdellä kertaa tai vaihtoehtoisesti varastossa olevat tuotteet toimitetaan ensin ja viivästyneet tuotteen toimitetaan erikseen myöhemmin ilman lisäkustannuksia. Verkkokaupan varastosaldo ei teknisistä syistä ole täysin ajantasainen, joten on mahdollista että tuote on loppunut varastosta, kun tilausta käsitellään. Emme vastaa toimituksen viivästymisesta asiakkaalle koituneista välillisistä haitoista.
Mikäli tuotteen saatavuus toimittajalta loppuu kokonaan tai viivästyy kohtuuttomasti (yli 30 päivää), pidätämme oikeuden yksipuolisesti perua osia tilauksesta. Asiasta pyritään neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja etsimään mahdollisia korvaavia tuotteita. Saatavuuden loputtua tai toimituksen viivästyessä kohtuuttomasti, myös asiakkaalla on oikeus perua tilaus kokonaan tai osittain. Emme voi vaikuttaa toimitusaikaan jos toimituksen pitkittyminen johtuu kolmannen osapuolen virheestä, lakosta tai luonnonmullistuksista.
Tilauksen käsittelystä informoidaan asiakasta sähköpostilla.
Vaihto- ja palautusehdot
Käyttämättömillä, myyntikuntoisilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tavaroiden vastaanottopäivästä lukien. Palautus on tehtävä 14 vrk kuluessa siitä, kun palautusilmoitus on tehty, asiakkaan tulee tarvittaessa pystyä osoittaamaan kuitilla palautuksen tapahtuneen. Asiakas vastaa itse palautuskuluista.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain tarkoittama tilauksen peruutus. Noutamattomista lähetyksistä pidätämme oikeuden periä asiakkaalta aiheutuneet kustannukset.
Ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostilla sales(at)finema.com, Ota yhteyttä-lomakkeen kautta tai puhelimitse +358 50 500 4331, niin saat palautusta koskevat ohjeet.
Palautusosoite: Finema Tmi, Patterikuja 1 H 41, 00940 HELSINKI.
Muuta
Tuotteiden suomenkieliset käyttöohjeet löytyvät Käyttöohjeet -sivun kautta.
Tietosuojaseloste 25.05.2018
Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot
Finema Tmi (y-tunnus: 0990538-3)
Patterikuja 1 H 41
00940 HELSINKI
sales(at)finema.com
Mitä tietoja minusta kerätään?
Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.
Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.
Mihin henkilötietoja käytetään?
Henkilötietoja käytetään:
Asiakassuhteen hoitamiseen
Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin
Tilastollisiin tarkoituksiin
Markkinointitarkoituksiin
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.
Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.
Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?
Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.
Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.
Tietojen luovutus kolmansille osapuolille.
Luovutamme henkilötietoja vain logistiikka- ja maksupalvelu-yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi. Henkilötietoja ei luovuteta kolmansiin maihin tai järjestöihin.
Asiakkaan oikeudet. Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:
Tarkistusoikeus
Oikaisuoikeus
Oikeus peruuttaa suostumus
Poisto-oikeus